Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


SS - Thoughts SS - Thoughts

Rated 5 / 5 stars

Very Interesting and motivating theories

Even being a religious man, your theories are very interesting. I do agree that we should put our thoughts to actions, and not be lazy about them. Great job! Also awesome music :P

-Tilky


RiverJordan responds:

Tilky! I love your inspiration song :D


Sticked! Sticked!

Rated 2 / 5 stars

Dang it!!!!!!!!!!!!

Now I can't delete my submission ><



Metal Gear: Codec moments Metal Gear: Codec moments

Rated 5 / 5 stars

LOL

This was sooooooooooo hilarious! Great job!


Recent Game Reviews


Nephi's Adventure 2 Nephi's Adventure 2

Rated 5 / 5 stars

Hahahahaha!

I'm still in shock in seeing this as a daily feature on Newgrounds. This is awesome!



Windows Doors Windows Doors

Rated 5 / 5 stars

omfg!!!!!

This is sooooooooooo frickin hilarious! what is the song on the youfail.net screen?????? i want it!


People find this review helpful!
Archawn responds:

I forget what song it is.


Vorago Vorago

Rated 5 / 5 stars

Just beat it.

holy..........freakin.............cra p.......... this game is way good. and the fact that its just a flash game just amazes me. wow. just wow. although i did start using the walkthrough halfway through, and though some of the challenges were really tough to figure out, the game still kept me hangin on the edge of my seat.

GREAT JOB!!!!!! 10/10 5/5


Recent Audio Reviews


GE - Sanctuary (HN mix) GE - Sanctuary (HN mix)

Rated 5 / 5 stars

Very nicely produced! I'm really liking the sound and mix you have going on here. I especially like the processing on the kicks and bass. Good work!



Huzzah! Huzzah!

Rated 5 / 5 stars

Sounds good

Great flow. I can totally see this in a 2d platform game of sorts. Make it longer!


People find this review helpful!
AshleyAlyse responds:

Sweet! Thank you so much! :D I really appreciate your review. :) I will make it longer! I'm just a little bored with it at the moment, haha. I'll finish it when I feel like it. :)


NGHH'11 - Cynic vs MadFLeX NGHH'11 - Cynic vs MadFLeX

Rated 5 / 5 stars

Madflex

Gotta give it to Madflex. His voice clarity is better, his delivery was perfect, and his rhythm is on par with Eminem IMHO. There's something about Cynics voice that throws me off, might be the mic. His dilivery is pretty good, lyrics could be better though.

Madflex to advance


Recent Art Reviews


Ryu is Hawt Ryu is Hawt

Rated 4.5 / 5 stars

LOL

im giving it 9 stars just because of how hilarious it looks. It's like bevis and butthead had a love child who knows kung fu or something.



Unique Unique

Rated 5 / 5 stars

lol

no such thing as too many colors, the colorfulness of it is what makes it really good!



Jackie Chan Jackie Chan

Rated 4.5 / 5 stars

Lol

I could tell it was Jackie Chan the second i looked at it. thats gotta count for something. good job!


People find this review helpful!